hver af mine sidste to marathon

Discussion in 'Rolex Watches' started by Labi1995, Mar 15, 2019 at 2:48 AM.

1. Labi1995

Labi1995

TKF Newbie
    Som enhver der har l?st denne blog i et stykke tid ved, har jeg l?nge v?ret fan af Saucony sko. Kinvara har v?ret min go-to-long-run sko for det sidste ?r, og var p? mine f?dder for hver af mine sidste to marathoner. Nul dr?be Hattori er ogs? en dejlig lille Nike Air Max 90 Dames sko, og med Nike Air Max 270 Dames en lille omarbejdning af ?vre for at skabe en mere sikker pasform og eliminere blisteringsproblemer, kan den rangere som en af ??mine personlige favoritter. Selvom min regelm?ssige personlige brug af nogle af deres sko , m?ske det, jeg bedst kan lide om Sauconyys tilgang til fodt?j, er, at de diversificerer deres skolinie p? tv?rs af bordet, og de g?r variation i h?l-forfoden dr?ber et stort tryk i deres designproces. Ud over en komplet serie af traditionelle 12mm drop modeller, har de udfyldt 4mm drop kategori med Kinvara, Mirage, Cortana og Grid Type A4. De har ogs? ovenn?vnte nulfald Hattori. Imidlertid er der et stort mellemrum mellem 4mm og 12mm modellerne - det er ved at ?ndre. Til det, som jeg er sikker p?, vil det v?re en gl?de for nogle, og r?dsel af andre, bev?ger Saucony tre af sine flagskibsko - Guide 5, Triumph 9 og Nike Air Max 270 Damen orkanen 14 - fra Adidas Ultra Boost Herren en 12 mm h?l til forfod drop til en 8 mm h?l-til-forfod drop. P? den m?de fylder Saucony et hul for folk, der ?nsker at g?re en langsom progression til sko med en lavere h?l = forfod offset. Selv om man kan argumentere for, om en down-down-tilgang eller en barfod-up-tilgang er bedst, er virkeligheden, at der er mange l?bere, der aldrig vil overveje at k?re barfodet. For disse individer kan trin-down-fremgangsm?den give god fornemmelse, da det giver kalven og Achilles tid til at tilpasse sig en lavere h?l. F?lgende video forklarer Saucons tanker om dette, og det har nogle rigtig gode slow motion-optagelser af en h?l vs. en midfoot-strejke: Saucony kontaktede mig i sidste uge og tilb?d at sende mig et par enten Guide 5 eller Triumph 9 for at teste og gennemg? her p? Runblogger. Jeg t?vede i f?rste omgang, da jeg sj?ldent Nike Air Max 97 Mujer k?rer i noget Nike Air Max 95 Damen st?rre end ca. 4 mm dr?be i disse dage, men jeg har en personlig historie med et af disse sko, der f?rte mig til at blive enige om at blive enige om en retssag. Saucony Guide var faktisk den sidste "traditionelle" sko, jeg havde p?, f?r jeg lavede min minimalistiske overgang (som startede med Nike Free 3.0 tilbage i for?ret 2009), og det er den sko, jeg nu l?gger p?, n?r jeg vil f?le, hvor underligt det er at st? i en sko med en 12mm h?l h?ve. Nu da jeg i det v?sentlige er nulfald det meste af dagen og generelt ikke mere end 4 mm dr?ber, n?r jeg l?ber, er det lidt m?rkeligt at forestille mig, at jeg faktisk nogensinde kunne l?be i en sko med en s?dan skr?s?l (sjovt, hvordan tingene ?ndrer sig som du tilpasser dig til mere minimal fodt?j!). Anyway, jeg er nysgerrig efter at se, hvordan den nye guide sammenligner, da Adidas Ultra Boost Femme det vil hj?lpe Nike Air Vapormax Dames mig med at give anbefalinger til dem, der leder efter tr?ningssko.
    Jeg har ikke skoene endnu, men de bliver sendt ud snart. Udover at sende mig et par tilb?d Saucony at give et par til en af ??mine l?sere. Jeg har aldrig k?rt nogen form for konkurrence f?r her p? bloggen, men jeg tror det er f?rste til alt! S? her er handlen. Besvar sp?rgsm?lene nedenfor og send til at indtaste. P? mandag vil jeg tilf?ldigt v?lge en vinder fra deltagerne og kontakte personen via e-mail for at s?tte dem i kontakt med Saucony for at g?re krav p? prisen (enten Guide 5 eller Triumph 9) og arrangere fragt. Jeg h?ber, at denne form fungerer - jeg har aldrig pr?vet dette f?r! Bare et ?rligt sp?rgsm?l uden at h?lde koldt vand p? Saucony p? nogen m?de ... givet alle midsloe materialer har en t?thedsvariation p? ca. 10% i fremstillingsprocessen www.anbilazio.it .. dvs en Nike Air Vapormax Femme mellems?l med en Shore A p? 55 grader kan v?re overalt fra 50 til 60 fra sko til sko .. Hvor meget forskel tror du, at en 4 mm differential vil g?re i reelle termer, n?r kompression er tilladt for? Dette er et af mange problemer, jeg k?mper med .. g?tter det kommer tilbage til at k?be mere homogene materialer.
    Det andet relevante problem er, at mellems?l ikke er fremstillet til skalering til fodst?rrelse. S? en 8 mm dr?be i en st?rrelse 12 er v?sentligt mindre end en 8 mm dr?be i en st?rrelse 7 .. ville det ikke v?re fornuftigt at agitere for skalering af st?rrelse?