This Will Be My Next Strap...Opinion Please!!!

Discussion in 'Panerai Watches' started by T-R, Jun 5, 2009.

  1. T-R

    T-R

    Silver Member
    Joined:
    Jul 16, 2008
    Points:
    36
    Posts:
    5,066
    Likes:
    0
    :banghead:I'm planning order my next Gunnystrap, please give me your opinion, do or don't?

    untitled.jpg

    missionimpossible12.jpg

    missionimpossible13.jpg

    Base from the original vintage Panerai strap...

    egizianopanerai2.jpg

    Opinion please, thanks Guys!!!:cheers:

    Best Regards, TR.:thumbsup:
  2. colemanitis

    colemanitis

    TKF Founder Staff Member
    Joined:
    Jun 21, 2008
    Points:
    26,692
    Posts:
    26,208
    Likes:
    76
    I love it! :thumbsup: That's a great looking strap!
  3. 116520

    116520

    Bronze Member
    Joined:
    Mar 5, 2009
    Points:
    16
    Posts:
    621
    Likes:
    0
    Looks good but does it smells good too?? :rofl:
  4. Thani

    Thani

    Silver Member
    Joined:
    Jul 6, 2008
    Points:
    46
    Posts:
    1,363
    Likes:
    0
    I like it!
  5. oyster888

    oyster888

    Bronze Member
    Joined:
    May 24, 2009
    Points:
    6
    Posts:
    71
    Likes:
    0
    Heru, you need some medicine bro, to cure your strap madness... :)
    Looking good tho... get it. So I can see it when I am back in Jkt :)
  6. morgman

    morgman

    Silver Member
    Joined:
    Aug 18, 2008
    Points:
    26
    Posts:
    271
    Likes:
    0
    I wish the new strap included that watch
  7. karmatp

    karmatp

    Bronze Member
    Joined:
    Jul 14, 2008
    Points:
    16
    Posts:
    773
    Likes:
    0
    I like it a lot, I would wear that proudly. :thumbsup::thumbsup:
  8. Xelor

    Xelor

    Silver Member
    Joined:
    Jul 15, 2008
    Points:
    1,354
    Posts:
    1,260
    Likes:
    0
    I like it!

    Very nice choice Heru. :thumbsup:
  9. T-R

    T-R

    Silver Member
    Joined:
    Jul 16, 2008
    Points:
    36
    Posts:
    5,066
    Likes:
    0
    I'm still don't know...:lol:
    I will smell it if that strap already arrive. After that I will tell you...:rofl::rofl::rofl:
  10. T-R

    T-R

    Silver Member
    Joined:
    Jul 16, 2008
    Points:
    36
    Posts:
    5,066
    Likes:
    0
    Yeah...:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
    You infected me Bro...:dummy:
    Already have 8 and still want more...:banghead::banghead::banghead:
  11. T-R

    T-R

    Silver Member
    Joined:
    Jul 16, 2008
    Points:
    36
    Posts:
    5,066
    Likes:
    0
    I will post 'em with watches soon...:thumbsup:
  12. daveathall

    daveathall

    Premium Member
    Joined:
    Aug 10, 2008
    Points:
    128
    Posts:
    11,494
    Likes:
    3
    Great looking strap, I like it.
  13. SPACE-DWELLER

    SPACE-DWELLER

    Gold Member
    Joined:
    Jun 24, 2008
    Points:
    29,410
    Posts:
    29,199
    Likes:
    4
    :lol: :lol: :lol:

    Lovely looking strap, Heru! :thumbsup: