har yderligere tanker om dem endnu

Discussion in 'Rolex Watches' started by Labi1995, Apr 16, 2019.

1. Labi1995

Labi1995

TKF Newbie
    Et par m?neder siden bogf?rte jeg mine f?rste tanker p? Saucony Hattori nul drop l?besko. En r?kke mennesker har sendt mig til at sp?rge, om jeg har yderligere tanker om dem endnu - desv?rre har jeg ikke haft chancen for at l?gge mange kilometer p? dem, s? mine f?rste tanker har ikke ?ndret sig meget.
    I g?r tilb?d kommiss?r Frederic Brossard at sende Nike Air Max 90 Mujermig en overs?ttelse af sin anmeldelse af Hattori (oprindeligt udgivet Nike Air Max 270 Herr p? fransk). Fred er en minimalistisk l?ber, freelance skribent og sko reviewer for frankrigs topmagasin ?Jogging International? og hjemmeside http://runners.fr. Jeg har kendt Fred for en stund nu gennem vores f?lles interesse i minimalistiske sko, s? jeg accepterede med gl?de hans tilbud - det er altid godt at f? forskellige perspektiver p? sko, da individuelle oplevelser med en given sko kan variere meget. Fred tog en unik tilgang i sin anmeldelse ved at inkludere, ud over sig selv, en l?ber, der var en nybegynder, n?r det kommer til minimalistisk l?b. Hvad der f?lger er overs?ttelsen af ??Freds anmeldelseFrederic Brossards anmeldelse af Saucony HattoriI har haft minimalistiske sko i n?sten to ?r. Som vi siger p? fransk: "for det bedste og det v?rste." Det bedste er personligt rekord 10K og marathon forestillinger, det v?rste Adidas ZX 700 Femme er en stressbrud af den anden metatarsal i min h?jre fod (hvilket dog ikke forhindrede mig fra forts?tter med minimalisme). Min lange erfaring kombineret med Sauconyys dataark havde allerede overbevist mig om, at Hattori helt sikkert ville v?re en god sko, selv f?r jeg havde mulighed for at b?re dem. S? for at give mine l?sere en uvildig rapport, spurgte jeg en kvindelig ven til at ogs? gennemg? sko. Marie, en konkurrencedygtig atlet, var en absolut nybegynder med hensyn til minimalistisk l?b. Med hensyn til fleksibilitet er s?len som helhed ret stiv, men der er to hovedb?jningszoner lige under bunden af ??t?erne og under midten af ??foden. Der er ogs? tre beskyttelsesindsatser p? yders?len: to under storet?en og den f?rste metatarsal og en, helt overraskende under h?len. Disse indsatser skal "guide" din skridt ved at skabe en www.johanweststeijn.nl live skinne, som du bare skal f?lge. "De f?rste ting, der overraskede mig,Nike Free Run 2.0 Mujer var skoens v?gt, manglen p? h?l til t?ppe og manglen p? underst?tningselementer under foden. Men efter en kort periode at blive vant, fandt jeg det meget nemt, n?sten naturligt at k?re med Hattori. Velcrob?ndene p? toppen og bag h?len giver beroligende justeringer, s? f?dderne ikke g?r v?k fra skoen. Indsatsen under h?len er ogs? beroligende, is?r for minimalistiske l?bende begyndere. Desuden er skoen bare s? behagelig! Jeg fokuserede p? at reducere den normale l?ngde af min skridt og ?ge min skridtfrekvens. Det er let at komme midt i munden. Jeg tror, ??at Hattori er et vidunderligt redskab til at forbedre gangen og holdningen, og jeg planl?gger at bruge dem mindst en eller to gange om ugen efter min normale tr?ning. "Jeg l?b mere end 300 km med min Hattoris, www.charleedrew.co.uk deltog i en 10K race (40'44 '') og l?b s? mange typer tr?ningssessioner Nike Air Max 95 Dames som muligt: ??hurtig arbejde, udholdenhed arbejde, langdistance l?ber ... kun p? veje og spor, hvor Hattori er perfekt skr?ddersyet. Hvad overraskede mig med s?dan en ultra-lys v?gt sko er, at det er s? behageligt som enhver anden Saucony sko. Som jeg skrev f?r, er masken str?kbar, s? hvis du f?r den rigtige st?rrelse, vil skoen holde fast ved din fod som en slags anden hud, og aldrig v?re t?t selv efter en to timers l?b. Det eneste negative punkt er, at dette net g?r din fod sved temmelig meget i varme temperaturer, og jeg anbefaler at du s?tter p? str?mper, n?r vejret bliver for godt. Et andet negativt punkt, n?r jeg b?rer dem barfodet, er, at jeg fik bl?rer p? indersiden af ??mine f?dder lige efter storet?en, for?rsaget af en h?rd del af s?len. Hattoriens Nike Air Max Classic BW s?l vil ikke give dig den samme jordfornemmelse som k?rer barfodet. Nike Air Max 2017 Dam Det er ret stiv, selv om det b?jer let, hvor det skal. Denne stivhed kan imidlertid blive et problem, hvis du planl?gger at bruge dem til at l?be, lad os sige et maraton eksempelvis. Jeg gjorde en 2h 15min l?b, som udmattede mine f?dder. En time virker rigtig nok. Tilf?jet til denne varighedsgr?nse, ville jeg ogs? p?l?gge dem en hastighedsgr?nse: ingen hastighed arbejde. De er ikke designet til h?je hastigheder.